Sunday 1 October 2017

Us Päästökaupan Järjestelmä


Osapuolet, joilla on Kioton pöytäkirjan mukaiset sitoumukset Liite B Osapuolet ovat hyväksyneet päästöjen rajoittamiseen tai vähentämiseen tähtäävät tavoitteet Nämä tavoitteet ilmaistaan ​​sallittujen päästöjen tai osoitettujen määrien tasoina sitoumusjaksolla 2008-2012 sallitut päästöt jaetaan määrärahoiksi määritettyihin AAU-yksiköihin. Päästökauppa, sellaisena kuin se on määritelty Kioton pöytäkirjan 17 artiklassa, sallii maille, joilla on päästöyksiköitä vara - päästöihin, sallittu mutta joita ei käytetä - myydä ylimääräinen kapasiteetti maille, jotka ovat yli niiden tavoitteet. Näin syntyi uusi hyödyke Päästövähennysten tai - muutosten muoto Koska hiilidioksidi on tärkein kasvihuonekaasu, ihmiset puhuvat yksinkertaisesti hiilen kaupasta Hiilidioksidia seurataan nyt ja kaupataan kuten mikä tahansa muu hyödyke Tätä kutsutaan hiilimarkkinoiksi. Jotta sopimuspuolet voisivat ylittää yksiköt ja myöhemmin olla kykenemättömiä täyttämään omat päästötavoitteensa, kumpikin osapuoli on velvollinen Säilyttää kansallisen rekisterin ERU-, CER-, AAU - ja RMU-varanto kansallisella rekisterissään Tämä varaus, jota kutsutaan sitoumusjaksoksi, ei saa laskea alle 90 prosenttiin sopimuspuolen määrästä tai 100 prosenttia viidestä kertaa viimeisimmästä Joka on alhaisin. Liitäntä kotimaisiin ja alueellisiin päästökauppajärjestelmiin. Edustustojen kaupankäyntijärjestelmät voidaan perustaa ilmastopolitiikan välineiksi kansallisella tasolla ja alueellisella tasolla. Näiden järjestelmien mukaan hallitukset asettavat päästövaatimukset, joita osallistuvat yksiköt saavuttavat. Euroopan unionin päästökauppajärjestelmä on suurin käytössä. Päätös 11 CMP 1 Kioton pöytäkirjan 17 artiklan mukaisista päästökauppaa koskevista yksityiskohtaisista säännöistä, säännöistä ja suuntaviivoista. Päätös 13 CMP 1 yksityiskohtaisista säännöistä 7 Päästökauppaa. Päästökauppajärjestelmä ETS on tehokas politiikan väline Kasvihuonekaasupäästöt Cap ja kauppa kannustavat operatiivista huippuosaamista ja tarjoavat kannustimen ja polun uusien ja olemassa olevien tekniikoiden käyttöön. Politiikan välineenä päästökauppa on parempi kuin verotus, joustamaton komento - ja valvontajärjestelmä ja veronmaksajien rahoittamat tuet Koska se on taloudellisesti tehokkain keino saavuttaa tietty päästövähennysraja tai - tavoitteensa. Se on suunniteltu nimenomaan ympäristönsuojelutavoitteen saavuttamiseksi. Se tarjoaa selkeän hinta-signaalin, jota vastaan ​​mitataan vähennysinvestointeja. Rationaalisuus ei ole ainoa poliittinen väline Että hallitusten olisi käytettävä mutta jotka eivät ole tärkeässä asemassa kaupankäynnissä, aiheuttavat tarpeettomia kustannuksia ja aiheuttavat poliittisia sekaannuksia. Rationaalisuus vastaa ilmastonmuutospolitiikan keskeistä tavoitetta, jonka avulla pääomaa voidaan tehokkaasti ohjata markkinoihin kohti hiilidioksidipäästöjä. Päästömarkkinat edellyttävät päästöoikeuksien luettavuutta luodakseen Hintasignaalit hiilidioksidipäästöjä aiheuttaville investoinneille. Säännöt, tavoitteet ja päästömarkkinoita ohjaavat sääntelyjärjestelmät ovat selkeitä ja ennakoitavissa maailmanlaajuisesti. Sovitaan vaatimusten noudattamisjaksoja, joiden avulla yritykset voivat rakentaa päästövähennys - tai ostoprosessinsa ajan kuluessa. Säännökset, joiden ansiosta tehokkuuden löytäminen edullisimmista ratkaisuista löytyy aina, kun ne löytyvät. Offset-pohjaiset mekanismit tarjoavat mahdollisuuden maille tai aloille, jotka eivät ole vielä ottaneet käyttöön päästöoikeusperustaista lähestymistapaa markkinoihin osallistumiseen. Pitäisi kehittyä ja kehittyä ja tuottaa laajaa kasvihuonekaasujen kattavuutta. Tämä johtaa hiili - ja kauppajärjestelmän maailmanlaajuiseen hintaan valuutta-, hyödyke - ja velkamarkkinoilla. Varmistetaan, että hiilellä on asianmukaiset yhteydet kaikilla näillä markkinoilla. Yhdenmukaistetut vertailuarvot, tavoitteet, säännöt, seuranta ja täytäntöönpano useissa lähestymistavoissa. Rakenteet ja määräykset eri sovellusten yhdistämiseksi Oches ja järjestelmät, suoraan tai valuuttakursseilla tai markkinavälineillä. Maailmanlaajuiset offset-mekanismit, jotka perustuvat todennettavissa oleviin päästövähennysprojekteihin ja standardeihin. PITKÄN JA PIDEMPIEN TERMINÄ. Hiilidioksidin hinnoittelu avaa oven uuteen investointi - ja rahoitusmahdollisuuksiin. Mitat ja menetelmät kasvihuonekaasupäästöjen vähentämiseksi suuremmilla pääomamarkkinoilla, joilla pyritään rahoittamaan hiilidioksidipäästöjä maailmanlaajuisesti. Mikä on päästökauppajärjestelmä ja toimiiko se. Tänään 7. kesäkuuta 2011 16 26 BST. Euroopan unionin Päästökauppajärjestelmä ETS on maailman suurin kasvihuonekaasupäästöoikeuksien kauppajärjestelmä Vuonna 2005 käynnistynyt kattaa noin 11 000 voimalaitosta ja teollisuuslaitosta 30 maassa, joiden hiilipäästöt muodostavat lähes 50 Euroopan kokonaistuotosta. Järjestelmässä sallitut päästöt on asetettu, ja järjestelmään säänneltyjä yrityksiä varten lisätään korkkiin lisätyt päästöoikeudet. Yritysten on mitattava Ure ja raportoivat hiilidioksidipäästöistä ja antavat yhden korvauksen kullekin tonnille, jonka he vapauttavat. Yritykset voivat vaihtaa päästöoikeuksiaan ja kannustaa heitä vähentämään päästöjään. Nykyisen enimmäismäärän on tarkoitus laskea 1 74: lla vuosittain tavoitteen vähentämiseksi Päästöt vuoteen 2020 mennessä 21 alle niiden taso vuonna 2005 Kesäkuussa 2011 korvauksen hinta oli noin 16 Lupien kauppaa on arvoltaan noin 150 miljardia euroa vuodessa, mikä heikentää muita päästökauppajärjestelmiä puhtaan kehityksen mekanismimarkkinoilla, jonka YK on vahvistanut 1 5 miljardilla Vuosittain. Periaatteessa ETS on työskennellyt. Se on asettanut ylärajan puoleen Euroopan hiilidioksidipäästöistä, jotka eivät olleet sääntelemättömiä. Järjestelmän piiriin kuuluvat yritykset eivät enää vapauta saastuttamaan. Hiilellä on hinta ja tämä vaikuttaa talouteen Esimerkiksi hiilen polttaminen aiheuttaa enemmän hiilidioksidipäästöjä kuin polttavaa kaasua, joten hiilivoimaloiden toimijat tarvitsevat enemmän lupia Mitä korkeammat lupamaksut ovat, sitä kalliimpi E on käyttää hiiltä kaasun sijasta sähköntuotantolaitoksilla, jotka valitsevat sähköntuotannon, aiheuttavat lisäkustannuksia saastuttavimmista vaihtoehdoista, joten he valitsevat kaasu hiilellä enemmän aikaa. Tarkat numerot siitä, kuinka pitkälle ETS on toiminut Käytännössä on vaikeaa, koska se tarkoittaa arvioitaessa mitä saastumisen taso olisi ollut, jos päästökauppajärjestelmä ei ollut käytössä. On kuitenkin todennäköistä, että ensimmäisinä vuosina järjestelmä oli vastuussa päästöjen ennakoidun kasvun kääntämisestä Lasku 2 5-5 Yksi syvällinen tutkimus analysoi taustapästöjä, taloudellisia suuntauksia ja säämalleja ja päätteli, että päästökauppajärjestelmä vähentää vuosina 2005-2007 päästöjä 120-300 miljoonalla tonnilla ja parhaimmillaankin 210 miljoonan tonnin koko Euroopassa. Nämä ovat Melko vaatimatonta hyötyä erityisesti Kiinan hiilidioksidipäästöistä peräisin olevien tuotteiden tuonnin nopeasta lisääntymisestä Kiinasta ja muualta, ja vaikka päästökauppajärjestelmän kolmanteen vaiheeseen on O 2020, politiikkaa on kritisoitu voimakkaasti ja ongelmat ovat pahentuneet, joista suurin osa on suuri määrä lupia, joita odotetaan pidättävän nykyisestä vaiheesta. Euroopan unionilla on kuitenkin hiilidioksidipäästöoikeus ja toimiva mekanismi ilmastonsuojelun rajoittamiseksi ja vähentämiseksi , Mikä asettaa sen eteenpäin muita maailman suurimpia alueita ajatellen. Lopullinen ilmastonmuutos FAQ. Tämä toimitukselle on vapaus jäljentää Creative Commonsin alla.

No comments:

Post a Comment