Wednesday 29 November 2017

Forex Myynti Pitch


4 Yhteiset myyntitekniikat Ihmiset putoavat. Tämä väri tuo todella silmiisi. Emme tiedä, milloin meillä on ne kokoasi uudelleen. He tekivät vain tämän kannettavan tietokoneen mallin rajoitetuksi ajaksi testata markkinoita. Jotkin tavat, myyntiedustajat ovat kuluttaja-psykologin päälliköitä. Tehtävä on, että ikkunoiden ostajia käännetään maksaville asiakkaille, he käyttävät useita tekniikoita, jotka voivat saada jopa eniten Vihreät kuluttajat tekemään ostoa, jota hän ei ollut suunnitellut Meidän turhamaisuudestamme pelkäämme kadottamasta, myyntitoimistot ovat ymmärtäneet, kuinka avainasemassa on liikkeellepaneva voima, joka johtaa meidät sitoutumaan ostamaan. Pelottava osa on monia Kertaa he ovat niin hyviä, että me uskomme ostamaan sen, ettemme tiedä edes tiedä, että meillä on ollut, kunnes se on liian myöhäistä Esimerkiksi tässä on neljä yhteistä myyntiä tekniikkaa, että useimmat ihmiset pysyvät putoamatta ymmärtämättä sitä. Pouring on Honey Yleisimmin käytetty tekniikka millään myyntineuvottelijalla taktiikka-arsenalilla on imartelua Kuluttajat luonnostaan ​​haluavat validoida niiden ostoihin ja kukaan ei ole halukas kaataamaan kohteliaisuuksia kuin vastaava myyjä He ovat aina ensimmäinen, joka kertoo sinulle, että pukeutunut mekko on loistava laihduttaminen tai auto, jonka uudelleen testaus ajaa, tekee sinusta näyttelijän. Yllättävää on, että vaikka asiakkaat tietäisivät, , He jäävät vielä kiinni. Viime vuonna Hongkongin yliopistollisessa tiedekunnassa suoritettu tutkimus paljasti, että kaikki mielikuvituksen muotoiset, vilpittömät tai muuten antavat mielikuvituksen mielikuvitukselle asiakkaan mielessä. Tämän seurauksena aloitamme alitajuisesti Luottaa myyntiedustajiin enemmän ja helpompi päästä tekemään ostoksesta. Perkeytynyt niukkuus Nolla motivoi kuluttajaa sitoutumaan ostoon, kuten havaitun niukkuuden Esimerkiksi olin äskettäin kenkäkaupassa, jossa asiakas kokeili suunnittelijan parissa Korkeat korkokengät, jotka olivat noin 100 yli hänen budjetinsa Kun noin 20 minuutin vauhdissa läpi myymälän yläosassa kengät, asiakas oli edelleen haluttomia ostamaan heille. Myyjä edustaja sitten kertoi hänelle, että hän Pitäisi ostaa kantapäitä, vaikka se merkitsisi niiden palauttamista seuraavana päivänä, koska he olivat viimeinen pari, jonka myymälä saisi koostaan ​​lähitulevaisuudessa. Sitten toinen edustaja tuli ohitse ja kertoi nuorelle naiselle, että hän kulki pari samanlaista Hän oli kuuden kuukauden ajan löytänyt saman kengän uudelleen. Jos nuori nainen ajatteli objektiivisesti, hän olisi voinut ymmärtää, että hän olisi hyvin löytänyt saman parin kengät verkossa vähemmän kuin Kuitenkin, koska hän oli jo flirttailussa ostoksen kanssa, äkillinen valmis pelko menettämästä kenkiä ikuisesti oli tarpeeksi, jotta hän sitoutuisi ostamaan Stanfordin yliopiston tutkimus on osoittanut, että pelko jäädyttämisestä vähentää koko Tyydytys tavaraa kohtaan, mutta dramaattisesti lisää haluamme ostaa sen Kaupat tietävät tämän, joten heillä on rajoitettu tarjonta myydä sellaista pelkoa, joka kannustaa ihmisiä ostamaan jopa w Kun olet varannut hotellin verkossa, näet vain kaksi huonetta vasemmalla tag kiinnitetty joitakin varaus linkkejä Joten, kun seuraavan kerran olet kiusaus ostaa jotain pysähtyä ja kysy itseltäsi, jos et todella koskaan nähdä tuotetta uudelleen, tai jos vain Luulet, että olet voittanut t. Diskontattu Markup Monta kertaa myymälä dramaattisesti korottaa tavaransa hintaa vain, jotta se voi tarjota vakuuttava alennuksen, kun on aika tehdä myynti. Tämä tapahtuu yleisimmin autokaupoissa, joissa tarran hinta on Jotkut ajoneuvot voivat olla yli 2000 valmistajan suositusta vähittäismyyntihinnasta MSRP Tällä tavoin jälleenmyyjä voi antaa asiakkaille mahdollisuuden maksaa auton hinta MSRP: lle niin, että he ajattelevat saavansa paljon, kun he todella maksavat vain Täsmälleen mitä jälleenmyyjä oli toivonut kaikkina aikoina. Tiedonhaku toistensa kautta Meidän tunteet syyllisyydestä ja velvollisuudesta voivat olla voimakkaita motivaattoreita, kun kyseessä on tuotteen ostaminen Tutkimukset ovat osoittaneet, että ihmiset luonnollisesti tuntevat reci Joka johtaa heidät uskomaan, että kun jotain kivaa on tehty heille, heidän pitäisi tehdä jotain kivaa hyväntahtoisen puolueen puolesta. Pääoman hyödyntämiseksi myyntiedustajat luovat usein antamaan ja ottamaan skenaarion, jossa he saavat sinusta tuntemaan, että he Tehnyt sinulle hyvää Esimerkiksi, jos et voi löytää farkkuja kokoasi, myyntiedustaja etsii varastosta useita vaihtoehtoja, joita saatat pitää houkuttelevana. Se on yksinkertainen ele, mutta sen tuloksena tuntuu enemmän Velvoittaa ostamaan heidät. Bottom Line Jos haluat hallita rahaa, jota käytät ostosmatkoihin, sinun täytyy oppia tunnistamaan nämä yhteiset myyntitekniikat Kun olet voinut nähdä myyntitoimiston pikan, Se on helpompaa tehdä objektiivinen päätös mahdollisen mahdollisen ostoksen arvosta. Tämän seurauksena voit ostaa vähemmän asioita, joita et tarvitse ja säästä enemmän rahaa asioihin, joita teet. Se ei ehkä ole rakettiTiede, mutta se on varmasti älykäs ostos. Yhdysvaltojen työvaliokunnan tekemä kysely auttaa mittaamaan avoimia työpaikkoja. Se kerää tietoja työnantajista. Rahamäärän enimmäismäärä, jonka Yhdysvallat voi lainata Velkasumma luotiin toisen Libertyn Korkorahasto. Korko, jolla talletuslaitos myöntää Federal Reserve - rahaston varoja toiselle talletuslaitokselle.1 Tilastollinen toimenpide mitätöidä tietyn arvopaperin tai markkinavaihdon volatiliteetti. Mitattuna Yhdysvaltain kongressi Hyväksyttiin vuonna 1933 pankkilaissa, jossa kiellettiin kaupallisia pankkeja osallistumasta investointeihin. Ei-palkkasumma viittaa mihinkään maatilojen, yksityisten kotitalouksien ja voittoa tavoittelemattoman sektorin ulkopuoliseen työhön. Yhdysvaltain työvaliokunta.8. Maailman huijaimmat myyjät. , Profit First. I olen kirjoittanut Profit First, kurpitsa suunnitelma ja Toilet Paper yrittäjä. Hän koskaan ollut ostaa jotain, kuten auto tai keittiö ap Mutta pelkäsivät sitä, koska et halunnut käsitellä raskasta myyntipistettä Tosiaan, kun lopulta pääset ostamaan jotain, sinä pääset lopulta kävelemään pois hinnaltaan edullisen tuotteen kanssa, johon menit, Mutta toivomustoluettelosi kanssa kaikki kelloja ja pillejä Miten myyjä teki sen. Vaikka jotkut myyjät ovat juuri niin hyviä ja voit olla myös tässä Tässä on niiden kahdeksan tehokkainta temppua, jotta voit kokeilla. Hopey-washy-näkymät Parhaimmat myyjät tietävät, että myynti on numeropeli ja aikapeli Tavoitteena on lajitella näkymien läpi mahdollisimman nopeasti löytää muutamia suuria mahdollisuuksia Sen sijaan, että yrität saada kaikki mahdollisuudet tehdä liiketoimintaa näiden kanssa, Saada heikot mahdollisuudet rikkoutua nopeasti, jotta he voivat viettää aikaa parhaisiin mahdollisuuksiin.2 Ymmärrä, että sinun ei tarvitse tehdä kaikkia onnellisia Parhaimmat myyjät tuntevat 80 20-säännön, jossa 80 prosenttia heidän palkkionsa on 20 prosenttia Heidän asiakkaistaan Ey kiinnittää paljon huomiota parhaisiin asiakkaisiinsa Pienemmät asiakkaat siirretään jollekin toiselle tai areni palveliakin Pieni kaveri voi olla onneton, mutta se on, miten parhaat myyjät roll.3 Aina pysyä askeleen edellä asiakkaasi Parhaat myyntimiehet ymmärtävät parhaita asiakkaitaan sisään ja ulos He tekevät tutkimustaan ​​ja kaivaavat syvälle asiakkaalle ja teollisuudelle Tavoitteena on löytää asiakkailleen ongelmia ja mahdollisuuksia ennen kuin asiakas on edes tietoinen siitä.4 Lupauksen ja yli Toimittaa He tietävät, että jos he asettavat asiakkaiden odotukset alhaiseksi, kun tuote tai palvelu toimitetaan, asiakas irtoaa kokemuksesta. Ja se on, miten haluat sijoittaa seuraavan puhelun kanssa kyseisen asiakkaan kanssa.5 Antakaa asiakkaille Myyvät itsensä Pushy-myyjät yrittävät vakuuttaa asiakkaan ostamaan, ostamaan, ostamaan Mutta parhaimmat myyjät tietävät, että kaikkein vakuuttava henkilö on itse asiakas. Heidän tehtävänsä on esittää oikeat kysymykset ja johtaa asiakkaita Että ne haluavat tuotetta.6 Muistuttaa asiakkaitasi mukavasti Jotkin asiat voivat olla hyviä, se ei tarkoita, että s, miten asiakas kuvailee sitä Jotkut asiakkaat voivat käyttää sanaa fantastisena, kun taas toiset käyttävät tehokkaita tai taloudellisesti viisaita Jotkut jopa Käytä sanaa gnarly Parhaita myyjiä tunnistaa adjektiivit, joita asiakkaat ja näkymät käyttävät kuvaamaan asioita, käyttävät sitten näitä samoja sanoja saadakseen haluamasi tunteet ostajassa.7 Säädä istuinkorkeus Maailman parhaat myyjät ottavat vastaan ​​myyntikokouksia säätämällä Niiden tuolin istuinkorkeus He alkavat istuimet tuolillaan hieman alle asiakkaansa, mikä merkitsee subliminalistisesti sitä, että asiakas on määräävässä asemassa Kun kokous jatkuu, myyjä nostaa hitaasti tuolinsa istumaan hieman korkeammalle Kuin mahdollisuus asettaa heidät määräävässä asemassa Hidas siirtyminen subliminalally asettaa mahdollisuuden olla vastaanottavampi myyjän ehdotuksiin Ja jos he eivät kykene säätämään tuolia, he yksinkertaisesti muuttavat asentoaan saavuttaakseen saman vaikutuksen.8 Pyydä asiakkaitasi sanomaan ei Kun kaikki maailman myyntikoulutus sanoo, että sinun on saatava tulevaisuudennäkymiä toistuvasti Maailman parhaat myyjät todella saavat näkymät sanomaan Ei Toistuvasti sanottua kyllä ​​laimentaa kunkin henkilön kykyä ja luotettavuutta Mutta jos tulevaisuus sanoo ei useille vaihtoehdoille, kun he lopulta sanovat kyllä ​​oikealle vaihtoehdolle, he ovat erittäin taipuvaisia ​​tarttumaan siihen. On tarkka syy siihen, miksi parhaimmat kiinteistövälittäjät näyttävät ensin huonot talot, joten kun asiakas näkee oikean, he hyppäävät siihen. Michaele Michalowicz on kirjoittanut Pumpkin Plan ja Toilet Paper Entrepreneur Hän on kansallisesti tunnustettu puhuja Yrittäjyyteen liittyvistä aiheista ja on Provendus-konsernin toimitusjohtaja, joka auttaa yrityksiä, joiden kasvu on jatkunut eteenpäin. Kuva Getty Images. Konsernin neuvonantaja. ES KAUPALLINEN KYSYMYKSI JA MUUT JULKISET TIEDOTUSKÄYTÄJÄT. Kuluttajien on oltava varuillaan hyödykkeiden futuurituotteiden tai niiden vaihtoehtojen myyntiin pyrittäessä myytävällä myyntipisteellä, jonka avulla voit tehdä paljon rahaa vähäisellä risolla menemällä hyödykemarkkinoihin etukäteen Kausittaiset muutokset tai vastauksena julkisesti annettuihin raportteihin tai tunnetuisiin nykyisiin tapahtumiin. Yhdysvaltojen Commodity Futures Trading Commission CFTC on liittovaltion virasto, joka säätelee raaka-aineiden futuurisopimusten ja optiosopimusten kaupankäyntiä Yhdysvalloissa ja toteuttaa toimenpiteitä epäiltyjä yrityksiä vastaan Laittomasti tai petollisesti myytyjen hyödykkeiden futuureja ja optioita CFTC on viimeksi kuluneiden vuosien aikana ryhtynyt toimiin väärinkäyttäjiä vastaan, jotka houkuttelivat asiakkaita väittämällä, että voitiin saada suuria voittoja pienellä riskillä perustuen ennustettavissa oleviin kausittaisiin vaatimuksiin, julkaistuihin raportteihin tai tunnettuun nykyiseen Tapahtumapaikat käyttävät usein radio - ja televisiomainoksia sekä infomercials-ohjelman pituutta televisiota Ommercials edistää hyödykkeiden futuureja ja vaihtoehtoja Nämä mainokset voivat väittää, että kausittaiset suuntaukset kysynnän tiettyjen hyödykkeiden tai tunnettu nykyiset tapahtumat luovat mahdollisuuden tehdä suuria rahaa kaupankäynnin hyödyke futuurit ja vaihtoehdot Mainokset ja infomercials lupaavat nopeita rikkauksia, kuten kääntämällä 5 000: sta 20 000: een muutamassa kuukaudessa ennalta määrättyyn riskiin Maksuton numero ilmoitetaan tai ilmestyy televisioruudulle, jossa voit soittaa, jos haluat lisätietoja. Esimerkiksi radiossa tai televisiossa olevat mainokset saattavat kehottaa sinua ostamaan hyödykkeiden vaihtoehdot Koska lämmitysöljyn kysynnän lisääntyminen talvella todennäköisesti nostaa lämmitysöljyn hintoja Piki saattaa mennä jotain tällaista. On voinut olla kauan ennen kuin kylmä sää on täällä Lämmitysöljyvarastot ovat alhaiset ja kysyntä on nousussa On olemassa Varoituksia puutteesta jo Toteaa, kuinka 5000 oikein sijoitettu voi palauttaa 20 000 tai enemmän vain kymmenen sentin liikettä i N lämmitysöljyn hinta Aiemmat tulokset eivät viittaa tuleviin tuloksiin ja ihmiset voivat menettää rahaa Matala toimitukset ja suuri kysyntä ovat korkeammat hinnat Hanki strategiat nyt soittamalla numeroon 1-800-XXX-XXXX 5000 voi palauttaa 20 000 tai enemmän mutta ajoitus ja strategia on Samalla tavoin keväällä mainokset saattavat houkutella hyödykkeiden vaihtoehtoja lyijyttömälle bensiinille, koska kesällä kasvanut bensiinin kulutus todennäköisesti lisää bensiinin hintaa. Voit myös saada myyjältä puhelun, jossa kehotetaan sijoittamaan nopeasti futuureihin tietyille maatalousyrityksille Koska El Nino on nostanut hintoja näihin hyödykkeisiin tai äskettäin liikkeeseen laskettu julkisyhteisöjen raportti on kuvannut kyseisen hyödykkeen puutetta. Mikä on väärin penkillä. Nämä myyntipisteet ovat vääriä Kausituotteiden kysynnän kausivaihtelut eivät välttämättä johda Kyseisten hyödykkeiden optio - tai futuurisopimusten arvon kasvattaminen, koska markkinat ovat jo laskeneet kausittaisen kysynnän fut-hintaan Ures ja options Sama pätee tunnettuja tietoja, kuten El Ninoa tai hallituksen raportteja. Markkinat reagoivat välittömästi muutaman tunnin sisällä, usein muutamia minuutteja uusiin tietoihin Toisin sanoen hyödykkeiden optioiden ja futuurisopimusten hinnat ottavat jo huomioon Kaikki tunnetut tai ennakoitavat markkinatilanteet, kuten kausittaiset muutokset hyödykkeen kysynnässä tai hyödykkeen tuntema pula. Kesä - ja talvikausien tai viimeisimmän Yhdysvaltain maatalouden osaston raportointi sadonkorjuusta ei ole uutinen, joka tunnetaan Vain muutamia. Lisäksi väittää, että riski ostaa hyödyke futuurit ja optiot voidaan ennalta tai kiinteä ovat harhaanjohtavia hyödykkeiden optiosopimukset ostajat voivat menettää jokaisen pennin niiden investoinnit ja koska futuurit sopimukset ovat vipuvaikutuksia tai marginaalinen, futuurit sijoittajat voivat menettää enemmän Kuin heidän investointinsa. Sinä saatat halutessasi radiota, televisiota, puhelinta tai Internetiä. Televisiosta ja radiosta mainostaa Saatat kuulla näitä myyntipisteitä puhelinkeskusteluissa, sähköpostiviesteissä, internet-mainoksissa tai verkkosivuilla tai keskusteluissa internet-keskusteluhuoneissa Viime kuukausina asianomaiset kuluttajat ovat toimittaneet CFTC: n täytäntöönpanoyksikölle useita Internetissä lähetetyt ei-toivotut sähköpostiviestit Nämä roskapostit tai massamuistit lähettävät sähköposteja useiden hyödykkeiden investointimahdollisuuksiin, jotka yleensä ennustavat korkeaa tuottoa tietyn hyödykkeen kausittaisten hintakehityk - sen tai säänkohtaisten uutisten kehittymisen perusteella Kuten El Nino Myös eräissä tapauksissa televisio - tai radiomainontaa tuottava ja järjestetty yritys ei ole rekisteröitynyt tarjoamaan tai myymään hyödykkeiden futuureja tai optioita, vaan myy sen sijaan nimesi välittäjille, jotka sitten tekevät vastaavia vaatimuksia Puhelinmyyntipiste Myöhemmissä korkeapaineisissa puheluissa myyjä voi toistaa kausivaihtelua tai vastaavaa vaatimusta ja kehottaa sinua toimimaan nopeasti tämän T miss mahdollisuus. Varoitus merkkejä hyödyke futuurit tai vaihtoehtoja Come-Ons. Jos sinua pyydetään yritys, joka väittää kaupankäynnin hyödykkeitä ja pyytää sinua sitoutumaan varoja näihin tarkoituksiin, sinun pitäisi olla erittäin varovainen Katso alla luetellut varoitusmerkit , Ja ryhtyä seuraaviin varotoimiin ennen kuin sijoitat rahat rahastoyhtiölle, joka tarjoaa hyödynnettäviä tai rahoitettuja hyödykekauppoja. Vältä kaikkia yrityksiä, jotka ennustavat tai takaavat suuria voittoja odotettavissa olevista kausittaisista kysynnän, julkaistujen raporttien tai hyvin tunnettujen tapahtumien vuoksi. Stay Away yrityksiltä, ​​jotka lupaavat vähän tai ei lainkaan taloudellisia riskejä. Ole varuillasi paineistamme, jotta voimme vakuuttaa sinulle, että lähetät tai siirrät käteisellä välittömästi yritykseen, yön yli varustamoyritysten, Internetin, postin tai muun kautta. Ei-toivottuja puhelut investoinneista, erityisesti sellaisista, jotka ovat peräisin valtiollisista myyjistä tai yrityksistä, joiden kanssa olet epävarma. Ennen kaupankäyntiä ota yhteyttä CFTC: hen R Muita viranomaisia, mukaan lukien oman valtion lakimiespäällikön toimiston kuluttajansuojavirasto sekä parempia liiketoimintovirastoja ja kansallisia futuureja ry. Olkaa varmoja, että saat kaikki tiedot yrityksestä ja sen seurannasta ja tarkista tiedot, jos mahdollista, Ennen kuin sijoitat yrityksen kanssa, tarkista yrityksen materiaalit jollakin, jonka taloudellinen neuvonta luottaa. Älä käsittele yksityishenkilöitä, jotka voittivat antaa teille heidän taustansa. Jos epäilystäkään, Don t sijoittaa, jos et voi saada kiinteää tietoa yrityksestä Ja investoinnit, et halua maksaa rahaa. Lisätietoa ja yhteystietoja. Yleiset tiedot raaka-aineiden futuurimarkkinoista ja CFTC: stä ovat saatavilla World Wide Webin kautta. Julkiset jäsenet voivat raportoida epäillystä väärinkäytöstä CFTC: n verkkosivustolle Voit myös kommunikoida suoraan CFTC: n täytäntöönpanoyksikön kanssa sähköpostitse. Voit myös kirjoittaa tai soittaa US Commodity Futures Trading - komission, Afayette-keskus, 1155 21st Street, NW Washington, DC 20581, 202 418-5320. Onko kysymys Quatloos Kysy Tony-the-Wonder-Llama. Securities varastosta ja Bond Fraud, mukaan lukien kattilat huoneiden pumppu ja kaatopaikka, Rahastojen väärinkäytökset, Forex-huijaukset, plusot, yksityiset sijoitukset, Venture - ja Bridge-rahoitus, IPOs, Viaticals-petokset, HYIP ja Prime Bank huijaukset, MTN: t, historialliset muistiinpanot, palautusjärjestelyt jne. Emme roskapostia Eri monitasoiset markkinoijat muut rikolliset ovat Lähettänyt äskettäin roskapostia, joka meitä esitti, palauttamaan sähköpostiosoitteemme niin, että ihmiset valehtelisivat roskapostista ja aiheuttaisivat meitä sulkemaan aka joe työpaikan. Nämä monitasoiset markkinoijat ja muut rikolliset ovat osallistuneet tällaiseen tietoverkkorikollisuuteen, Totuus vilpillisistä järjestelmistä rankaisi niiden kykyä myydä uusille uhreille Onneksi Internet-palveluntuemme tunnustaa nyt, että nämä väärennetyt roskapostit ovat väärennettyjä ja jättävät ne huomiotta, ja lisäksi kopioimme tämän sivuston useilla muilla palvelimilla Mukaan lukien karkaistut palvelimet sekä omat palvelimemme, jotta emme voi vahingoittaa näitä monitasoisia markkinoijia ja muita rikollisia kuolemaan roskapostittajiin.

No comments:

Post a Comment